0

10 January 2007

Apples iPhone - en skuffelse?

Ikke en nyhet lenger, den offisielle presentasjonen ble gjort for snart 24 timer siden, men Apples mobile telefon er endelig kommet inn i le og ut av ryktestormene.

Og jeg skriver vanligvis ikke om teknologi på bloggen, jussen er min force. Men jeg klarer ikke å la være å uttrykke min skuffelse over det Jobs presenterte. Mac'er er fine datamaskiner, men iPoden deres er ikke veldig bra. Den bare ser bra ut. Og det gjør forsyne meg keiserns nye telefon også. (Jeg bruker XPS1710, Creative MuVo200 og SE910i, så vet du hvor du har meg)

Telefon med GoogleEarth, men uten GPS? Med MP3spiller, men igjen uten radio? 2 MPX kamera?

Bloggkollega Documan viste med tommel og pekefinger hvor lett det er å zoome ut og inn på touchscreenen. Woo-hoo! Akkurat nok til en klype salt...

Jobs sa heller ikke noe om hva skjermen er laget av, min TagHeuer har safirglass, og det må til for å unngå riper på ting man bruker daglig. Touchscreen av safirglass?

En ting til, og du kan pakke det inn i et sjokoladeegg.

Men jeg kan jo ta feil, kanskje dette ikke er et smykke, kanskje den funker bra, kanskje skal vi tro på hypen denne gangen.....

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home